Τη βεβαιότητα ότι τα έργα κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Λιανοκλάδι-Δομοκός θα ολοκληρωθούν το 2013 και ότι η διαδρομή από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη θα είναι μόλις 3,5 ώρες εξέφρασε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Ευριπίδης Στυλιανίδης, που χθες το μεσημέρι επισκέφθηκε την περιοχή Στύρφακα, όπου κατασκευάζεται από την ΕΡΓΟΣΕ η «σιδηροδρομική γέφυρα 10».
Πρόκειται για γέφυρα συνολικού μήκους 522 μέτρων που κατασκευάζεται στην περιοχή της Στύρφακας, 15 χιλιόμετρα δυτικά της Λαμίας και μάλιστα έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο της τμήμα. Σύμφωνα με τον κ. Στυλιανίδη η υποδομή στο τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός θα έχει παραδοθεί έως τα τέλη του 2011 και έως τα τέλη του 2013 θα έχει ολοκληρωθεί η επιδομή, η ηλεκτροκίνηση, η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση-τηλεπικοινωνίες.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Στυλιανίδης υπογράμμισε πως η συγκεκριμένη γέφυρα είναι η πρώτη που κατασκευάζεται στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας με τη μέθοδο του «προωθούμενου φορέα», καθώς μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί με τη μέθοδο αυτή, μόνον οδικές γέφυρες μικρότερου βάρους. Η μέθοδος αυτή επιλέχθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ λόγω του μεγάλου ύψους των βάθρων (35 μέτρα) το οποίο καθιστά απαγορευτική τη χρήση ικριωμάτων με συμβατική μέθοδο κατασκευής.
«Με την ολοκλήρωση των έργων, το Δεκέμβριο του 2013 με ηλεκτροκίνηση, τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση η διαδρομή Αθήνα-Λιανοκλάδι θα διαρκεί πλέον 90 λεπτά, η διαδρομή Αθήνα-Δομοκός 108 λεπτά, και η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη λιγότερο από 3,5 ώρες» υπογράμμισε σε δηλώσεις του ο υπουργός, σημειώνοντας τις προσπάθειες που καταβάλλονται από την πλευρά της κυβέρνησης για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.
«Βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη μια διαρκής προσπάθεια, με σημαντικές επενδύσεις στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στην ανανέωση του τροχαίου υλικού, αλλά και στην εξυγίανση του Οργανισμού με ένα και μοναδικό στόχο: Την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών για το πέρασμα του ελληνικού σιδηρόδρομου στη νέα, σύγχρονη εποχή» σημείωσε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, ενώ συγχρόνως τόνισε ότι τα προβλήματα που υπήρχαν με την απόθεση των υλικών από τις εκσκαφές για τη διάνοιξη της διπλής σήραγγας του Καλλιδρόμου, «έχουν πλέον λυθεί με τη βοήθεια του ΥΠΕΧΩΔΕ και τώρα πλέον θα πάμε με πολύ γρηγορότερους ρυθμούς».
«Προχωράμε με τόλμη και αποφασιστικότητα για το σύγχρονο ελληνικό σιδηρόδρομο, το σιδηρόδρομο του αύριο. Ένα σιδηρόδρομο που αναβαθμίζει ριζικά την καθημερινότητα, βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα ζωής των πολιτών με γρήγορες και ασφαλείς μετακινήσεις και καλύτερο περιβάλλον», είπε ο κ. Στυλιανίδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου