Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

Ψωμιάδης: Θα είμαι ο τελευταίος που θα εγκαταλείψει τον Καραμανλή

Τέλος στη φημολογία των τελευταίων ημερών, που ξεκίνησε από μια κουβέντα σε ραδιοφωνική εκπομπή και φούντωσε στα δελτία των μεγάλων τηλεοπτικών καναλιών, έβαλε, το πρωί της επομένης (Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008), ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παν. Ψωμιάδης. "Θα είμαι ο τελευταίος που θα εγκαταλείψει τον Καραμανλή", δηλώνει και επιβεβαιώνει δημοσίευμα των ΘΡ, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε με ένα κλικ εδώ.
Η πλήρης δήλωση του κ. Ψωμιάδη, έχει ως εξής:
«Έχω πει πολλές φορές ότι ανήκω στο λαό. Σε κανέναν άλλον. Είναι ποτέ δυνατόν να προδώσω αυτόν το λαό που επί 28 χρόνια με βγάζει νικητή; Μετά από τόσα νικηφόρα χρόνια με τη Νέα Δημοκρατία, θα είμαι ο τελευταίος που θα εγκαταλείψει τον Καραμανλή. Αγωνίζομαι για την 3η τετραετία του Κώστα Καραμανλή και θα καταφέρουμε να κερδίσουμε πάλι, για το καλό του τόπου.
Προσωπικά δεν έχω εξάρτηση από κανέναν. Αγωνίζομαι για μια μεγάλη φιλολαϊκή κεντροδεξιά παράταξη. Αυτό οφείλουμε να κάνουμε όλοι στη Νέα Δημοκρατία. Να διευκολύνουμε τον Πρωθυπουργό γιατί η σημερινή κατάσταση πρέπει και μπορεί να ανατραπεί. Την Παρασκευή ο Κώστας Καραμανλής να βγει από την Κεντρική Επιτροπή νικητής και πιο δυνατός».

Δεν υπάρχουν σχόλια: